IT SUPPORT

799,-

per time

  • Mange kompetencer samlet under et tag
  • Mulighed for Onsite & Remote Support
  • Vi kommer til aftalt tid og kan rykke hurtigt ud.
  • Vores erfaring kommer jer til gode i form af hurtig og præcis support.
  • Vi følger med udviklingen og ved hvilken retning vi skal føre jer.
LÆS MERE
Onsite pris p/time
Hverdage 08:00 - 17:00
799,-
Aften 17:00 - 23:00
+100% af alm. gældende takst
Helligdag - Weekend - Akut
+100% af alm. gældende takst
Fjernsupport per kvarter
Hverdage 08:00 - 17:00
250,-
Aften 17:00 - 23:00
+100% af alm. gældende takst
Transport
Transport 11,67,- per minut fra Hellerup (min 175,-)
Hjemtransport faktureres kun udenfor storkøbenhavn.
Akut +100% af alm. gældende pris
Der faktureres minimum 1 time ved Onsite support.
Efterfølgende faktureres per påbegyndt kvarter.
Alle priser er angivet ex. moms.
  • Få et samlet tilbud evt. inkl. kabling
  • Vi er certificeret i netværksinstallation
  • Vi kan gennemgå jeres netværk og give et uforpligtende tilbud på en optimering eller udskiftning.
  • Vi beskytter jer mod hacking
  • Wi-Fi der yder optimalt non stop
Læs mere
TILVALG

NETVÆRKS
PAKKEN

69,-

per mdr

  • 0-6 timers garanteret Onsite fejlretning
  • Ubegrænset Fjernsupport 08:00-23:00.
    Alle ugens dage inkl. helligdage og weekend.
  • Overvåget netværksløsning med alarm
  • Ubegrænset Telefon support fra 08:00-23:00.Alle ugens dage inkl. helligdage og weekend.
  • Altid opdateret med den nyeste firmware
læs mere

om os

Fisker IT blev stiftet i 2009 og vi har siden da oparbejdet en stor kundekreds.
Vi er en lille sammentømret hær af selvstændige Netværksteknikere, IT-Konsulenter og to med ansvar for hardware reparation. Vi gør hverdagen lettere for et hav af mennesker og har tilsammen en responstid, Know How og et engagement der gør os unikke i branchen.
Vi laver primært vores netværksløsninger med Ubiquiti Networks Enterprise produkter. De vil give jer kompromisløs udholdenhed og ydelse til fornuftige priser. Vi konfigurerer også på de fleste andre producenters udstyr. Der opsættes efter best practice. Vores installationer er sat op til at blive kontrolleret via vores servere. Det betyder at du som kunde kan få hurtig support og ofte ikke skal afvente en tekniker på adressen.
Vi er klar ved telefonerne alle hverdage fra. kl. 08-17.
Uden for åbningstid er der vagttelefon til kl. 23 alle ugens dage inkl. helligdage.
Kristine, receptionen i Hellerup