Oplev fordelene ved AT TILVÆLGE netværksPakken

Nedenstående ydelser er inkluderet i pakkken

Remote Support gratis helt til klokken 23

Når Access Points kan styres udefra betyder det at der ofte ikke skal teknikker på besøg. Fejlfinding, tilretning, genstart og ændring af kodeord etc. kan ske udefra og er inkl. i Netværkspakken. I kan ringe fra kl. 8-23 alle dage - inkl. helligdage (juleaftensdag og nytårsdag lukket).

Vi reagerer proaktivt

Er et Access Point nede i mere end 30 min. uden at komme online Igen, reagerer vi proaktivt og kontakter jer på telefon eller sms. Denne service er praktisk hvis et Access Point fx kun er tilgængelig for gæster og derfor ikke ville have blevet opdaget af personalet.

firmware der altid er opdateret

Alle Access Points bliver løbende opdateret med den nyeste firmware for at øge stabilitet, ydelse og sikkerhed. Når der kommer ny firmware bliver den først testet af os, før vi sender den ud til jeres Access Points. Vi opdaterer kun firmware uden for jeres åbningstid. Hoteller vil få en special aftale.

 garanteret hurtig support
Remote og onsite

Med i pakken får du en garanteret remote responstid på 0-2 timer og er det nødvendigt at få en tekniker på adressen, kan dette garanteres indenfor 0-6 timer. Responstiden er garanteret alle dage fra kl. 8-23 inkl. helligdage (juleaftensdag og nytårsdag lukket).

Få overblik over din IT

Hele opsætningen bliver dokumenteret og opsat så I selv, hvis I ønsker det, kan se jeres IT i et samlet overblik. I kan med et simpelt login til vores server, selv følge med bag skærmen.

akut udrykning er inkluderet

Kan der via Remote ikke findes en løsning, skal der en tekniker på stedet. Dette besøg er inkluderet i pakken.


NETVÆRKSPAKKEN INKL. ONSITE RESPONS (max 6 timer)

Kontakt os for tilbud tilpasset jer

Oprettelse 0,-
Ingen Binding.

BLIV RINGET OP

Tak! Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Normalt indenfor 0-4 timer alle hverdage.
Der gik noget galt! Prøv at genopfrisk siden og tjek eventuelt om du har forbindelse til internettet

om os

Fisker IT blev stiftet i 2009 og vi har siden da oparbejdet en stor kundekreds.
Vores team er håndplukket fra øverste hylde i branchen og vi består af 3 Netværksteknikere, 4 IT-Konsulenter og 2 med ansvar for hardware og installation. Vi gør sammen hverdagen lettere for et hav af mennesker. Vi har en responstid, en viden og et engagement der gør os unikke i vores branche. Det er sidste gang du leder efter IT Hjælp hvis du vælger os.
Vi laver primært vores netværksløsninger med Ubiquiti Networks eller Cisco produkter. De vil give jer kompromisløs udholdenhed, sikkerhed og ydelse til fornuftige priser. Vi konfigurerer også på de fleste andre producenters udstyr. Der opsættes efter best practice. Vores installationer er sat op til at blive kontrolleret via vores servere. Det betyder at du som kunde kan få hurtig support og ofte ikke skal afvente en tekniker på adressen.
Vi er klar ved telefonerne alle hverdage fra. kl. 9-17.
Uden for åbningstid er der vagttelefon til kl. 23 alle ugens dage inkl. helligdage.
Kristine, receptionen i Hellerup