Oplev fordelene ved AT TILVÆLGE netværksPakken

Nedenstående ydelser er inkluderet i pakkken

Remote Support gratis helt til klokken 23 alle dage

Når Access Points kan styres udefra betyder det at der ofte ikke skal teknikker på besøg. Fejlfinding, tilretning og ændring af kodeord etc. kan ske udefra og er inkl. i Netværkspakken. I kan ringe fra kl. 8-23 alle dage - inkl. helligdage.

Vi reagerer proaktivt

Er et Access Point nede i mere end 30 min. uden at komme online Igen, reagerer vi proaktivt og kontakter jer på telefon eller sms. Denne service er praktisk hvis et Access Point fx kun er tilgængelig for gæster og derfor ikke ville have blevet opdaget af personalet.

firmware der altid er opdateret

Alle Access Points bliver løbende opdateret med den nyeste firmware for at øge stabilitet, ydelse og sikkerhed. Når der kommer ny firmware bliver den først testet af os, før vi sender den ud til jeres Access Points. Vi opdaterer kun firmware uden for jeres åbningstid. Hoteller vil få en special aftale.

 garanteret hurtig support
Remote og onsite

Med i pakken får du en garanteret remote responstid på max 2 timer og er det nødvendigt at få en tekniker på adressen, kan dette garanteres indenfor max 4 eller 12 timer. Begge responstider er garanteret alle dage til kl. 23 inkl. helligdage.

Få overblik over din IT

Hele opsætningen bliver dokumenteret og opsat så I selv, hvis I ønsker det, kan se jeres IT i et samlet overblik. I kan med et simpelt login til vores server, selv følge med bag skærmen.

Gratis transport ved akut udrykning

Kan der via Remote ikke findes en løsning, skal der en tekniker på stedet. Dette besøg ikke inkluderet i pakken. Dog får du med pakken gratis transport til jeres adresse ved akutte henvendelser.

59,-/mdr
netværkspakken inkl. onsite RESPONS: 12 timer

119,-/mdr
NETVÆRKSPAKKEN INKL. onsite RESPONS: 4 timer

pr. administreret hardware

Oprettelse 0,-. Ingen Binding. Priser er angivet ex. moms

RING MIG OP

Tak! Du bliver kontaktet hurtigst muligt. Normalt indenfor 0-4 timer alle hverdage.
Der gik noget galt! Prøv at genopfrisk siden og tjek eventuelt om du har forbindelse til internettet

om os

Fisker IT blev stiftet i 2009 og vi har siden da oparbejdet en stor kundekreds.
Vi er en sammentømret hær af selvstændige IT-konsulenter og reparatører, der gør hverdagen lettere for et hav af mennesker. Vi har tilsammen en Know How, et engagement og en responstid der gør os unikke i branchen.
Vi laver primært vores netværksløsninger med Ubiquiti Networks Enterprise produkter. De vil give jer kompromisløs udholdenhed og ydelse til fornuftige priser. Vi konfigurerer også på de fleste andre producenters udstyr. Der opsættes efter best practice. Vores installationer er sat op til at blive kontrolleret via vores servere. Det betyder at du som kunde kan få hurtig support og ofte ikke skal afvente en tekniker på adressen.
Vi er klar ved telefonerne alle hverdage fra. kl. 08-17.
Uden for åbningstid er der vagttelefon til kl. 23 alle ugens dage inkl. helligdage.
Kristine, receptionen i Hellerup